Conquistando Cimas

¡¡Noraboa Eneko!!😍 Somos un club de #valores e por iso nos orgullecemos dos éxitos de cada deportista, en competición e en calquera reto que emprendamos!⛰ Peña Vieja, nos Picos de Europawww.biosbardo.com

XORNADAS NO COUREL

CONVOCATORIA DE XUNTA ORDINARIA 1/2023

II COPA IBÉRICA FEMININA

A promoción do demporte está no noso ADN

Iván Sangiao, novo responsable de Trail Running da FGA

ACORDO CON TRIPENTA TERRAS DE LUGO

-TRIATLON-

No día de hoxe vimos de asinar un acordo con Tripenta Terras de Lugo para fomentar e competir na modalidade de TRIATLÓN e disciplinas asociadas.

Ata a cafetería Rio Sil se desprazaron Iván polo Biosbardo e Paco por Tripenta

Noraboa a tod@s

CARREIRA SOLIDARIA SOMOS UNIDOS POR EL CÁNCER

Edición Virtual organizada polo C.D.BIOSBARDO

O C.D.Biosbardo organizou este 2021 a Carreira Solidaria en favor de Somos Unidos por el Cáncer.
Nesta ocasión a edición foi virtual recadando 670 euros. Noraboa a todos pola iniciativa nesta boa causa e a tódalas atletas pola súa participación altruísta, sodes grandes!!!!

IV Gala do Deporte

-Vilalba-

Este sábado Iván Sangiao recolleu unha mención na Gala do Deporte de Vilalba. Iván foi proposto e acudíu froito da colaboración entre o C.D. Biosbardo #PLASTIFER e o centro deportivo Jansu Vilalba.
Noraboa a tod@s 🤗

LUMIEIRA CUP

Campamento polideportivo Urbán

🥋Durante este mes de Xullo tamén colaboramos co campamento Lumieira levado a cabo en Lugo coa colaboración do noso adestrador de Taekwondo, Iván Sangiao e o monitorado do campamento.

Campamento Deportivo Campo de Luz

🥋TAEKWONDO & CAMPAMENTOS DEPORTIVOS
Este mes de xullo estase a levar a cabo o Campamento polideportivo Campo de Luz 2019 na cidade de Lugo congregando máis de 60 asistentes entre os 6 e 16 anos😊. Un ano máis o noso adestrador de Taekwondo presentou este deporte nos distintos grupos de idade nas instalacións deportivas de Frigsa

Evento Solidario Cumios do Xistral

Alzéimer: AFAN BURELA

Album do evento solidario/benéfico en favor de AFAN Burela organizado polo Club Toxiza con modalidade de "andaina" e "trail non competitivo". En eventos de carácter solidario non podemos faltar e ata o Xistral se desprazou unha pequena delegación de deportistas do CD Biosbardo.

Click na foto para acceder á galería

Lumieira Cup

🥋Campamento Lumieira 2018

Este xoves, 19 de xullo, o noso adestrador de #Taekwondo desprazouse ás instalacións do campamento Lumieira Cup para compartir xogos e actividades co monitorado do campamento e as preto de 50 rapazas e rapaces que se deron cita na xornada. Galería de fotos: https://photos.google.com/.../AF1QipMTEQebtHYMZowISZ2lb5R9A5z...

Unha boa xornada 😊

CampoDeLuz

🥋Campamentos deportivos
Esta semana estivemos colaborando como é habitual no Campamento CampoDeLuz 2018 que se leva a cabo na cidade de #lugo coa colaboración do noso adestrador de #taekwondo e a participación de medio centenar de rapazas e rapaces.
Unha experiencia nova que aportamos ós máis xóves

Somos Unidos Contra el Cancer

Primeira tanda hoxe colaborando con SOMOS Unidos por el Cáncer sempre por unha boa causa. #valores #lugo

IES Leiras Pulpeiro

🥋 Hoxe dous dos nosos deportistas de combate realizaron unha breve demostración no IES Leiras Pulpeiro de Lugo.

A demostración está enmarcada dentro do programa de actividades de achega deportiva programado pola ANPA do Instituto.
Gracias a tódol@s asistentes

Adestramento en Monforte de Lemos

Este xoves, 13 de xullo, participamos nun adestramento conxunto os Clubs Sangiao de Lugo, Jansu de Vilalba e Neka de Monforte, nas instalacións deste último. O adestramento de Poomsae foi dirixido por Jose Mª Vega, que conta cunha crecente e notoria traxectoria como preparador nesta faceta.
Este foi o inicio dunha xornada de convivencia e desfrute entre deportistas de distintos clubs que rematou con xantar e xogos en Ferreira de Pantón.

¡¡Moitas gracias a todos pola vosa achega!!

(Fotos de J.C. Quintana)